فردا (۲۵ اردیبهشت) یارانه این دهک‌ها واریز می‌شود | مبلغ یارانه چقدر است؟ منتظر کاهش بیشتر قیمت دلار باشید | قیمت دلار چقدر کاهش خواهد یافت؟ پیش‌بینی بورس (سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | سطوح حمایتی نماد‌ها منجی شاخص کل می‌شود؟ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه (سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | سکه امامی به کف شیرین خرید رسید جزئیات طرح فروش سایپا ویژه دهه کرامت ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول و لینک ثبت‌نام نایب رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: کاهش ساعت کاری نیاز به نگاه کارشناسی‌ بیشتری دارد توضیحات اتاق اصناف مشهد درباره «شناسه یکتا»ی اصناف عقب‌نشینی ۳۲ هزار واحدی بورس | ۹۰ درصد نماد‌ها منفی شد! (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حدود ۸ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین، سطح زیر کشت هندوانه بذری در خراسان‌رضوی است ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های سامسونگ سریA چند؟ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنعانی: وزارت حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی دو روی یک سکه‌اند پیش ثبت‌نام اینترنتی توزیع لاستیک به زودی آغاز می‌شود قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ در بازار امروز (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۴ بنگاه املاک از ابتدای سال در مشهد | در ادامه بازرسی‌ها ۲ بنگاه املاک پلمب شد آخرین خبر درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرار مالیاتی ۵۰ میلیاردی ۴ طلافروش در اردبیل آغاز مرحله جدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی از امروز دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول قیمت رئیس اتحادیه طلافروشان: با بستن مغازه‌ها هیچ کاری درست نمی‌شود ثبت موجودی طلا برای طلافروشان الزام نیست قیمت ارز‌های مبادله‌ای در بازار امروز (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سکه یک کانال عقب نشینی کرد | حباب سکه امروز چقدر است؟ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | هایما در آستانه ۲ میلیاردی شدن (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) با چقدر نقدینگی می‌توانیم در بولوار امام‌خمینی(ره) مشهد، خانه اجاره کنیم؟ اینفوگرافی | کدام استان‌ها رکورددار چک برگشتی هستند؟ آیا تابستان امسال با کمبود برق مواجهیم؟
سرخط خبرها

افزایش قیمت مرغ در بازار مشهد تایید شد | مرغ کیلویی ۸۵ هزارتومان! (۱۳ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۸۲۹۱
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
افزایش قیمت مرغ در بازار مشهد تایید شد | مرغ کیلویی ۸۵ هزارتومان! (۱۳ آذر ۱۴۰۲)
بررسی‌های امروز (دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲) از سطح شهر مشهد در محدوده بلوار استقلال و خیابان گاز حاکی از افزایش قیمت گوشت مرغ کشتار روز از کیلویی ۷۹ هزار تومان به ۸۵ هزار تومان است.

به گزارش شهرآرانیوز، افزایش قیمت مرغ در بازار مشهد در حالی همچنان با روند صعودی در پیش است که در این میان مردم برای خریداری مرغ با مشکل کمبود آن روبه‌رو هستند!

در حالی که طی چند روز گذشته شواهد نشان از کمبود گوشت مرغ و نوسان قیمت آن در بازار داشت و مسئولان نیز برای کنترل بازار وعده‌هایی را داده بودند، اما بررسی‌های میدانی (امروز دوشنبه) خبرنگار شهرآرانیوز، از بازار سطح شهر به‌ویژه فروشگاه‌های بلوار استقلال و خیابان گاز حاکی از افزایش یک‌باره قیمت گوشت مرغ کشتار روز از کیلویی ۷۹ هزار تومان به ۸۵ هزارتومان است.

تعدادی از شهروندان مشهدی نیز در تماس با دفتر شهرآرانیوز، از  ادامه وضعیت کمبود گوشت مرغ و همچنین افزایش قیمت آن گلایه داشتند.

همه این‌ها در حالی است که برخی خبر‌ها نیز از حکایت از تعامل تولیدکنندگان با مدیران دولتی برای ارائه گوشت مرغ با قیمت جدید و بالاتر از ۷۹ هزار تومان می‌دهند تا این رقم بتواند بخشی از هزینه‌های تولیدکنندگان را تأمین کند.

براساس این توافق که قرار است تا ساعتی دیگر نیز اعلام شود، ستاد تنظیم بازار در مشهد افزایش قیمت مرغ به ازای هر کیلو ۸۵ هزار تومان را بررسی و در صورت موافقت اعضا این افزایش قیمت گوشت مرغ طی مصوبه‌ای به فروشندگان ابلاغ خواهد شد.

در همین خصوص نیز یک منبع آگاه در سازمان صمت به شهرآرانیوز اظهار کرد: قیمت مرغ در بازار مشهد قرار است به صورت مصوب به کیلویی ۸۵ هزار تومان برسد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درباره موضوع افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد گفت:  قیمت گوشت مرغ در حال حاضر در بازار مشهد افزایش پیدا کرده است.

محسن صیادی با تأکید بر اینکه کمبودی در عرضه گوشت مرغ نیست، افزود: از ابتدای آبان‌ماه تاکنون طی نظارت بر بازار، بیش از ۹۰ فرم تخلف درخصوص عرضه گوشت مرغ تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده که شامل گران‌فروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم درج قیمت بوده است که در این زمینه ۶ واحد صنفی پلمب شده است.

صیادی افزود: اکنون حدود هزار واحد عرضه‌کننده گوشت مرغ در مشهد مستقر است.

قیمت مصوب گوشت مرغ در خراسان رضوی افزایش یافت

در همین خصوص نیز سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: قیمت مصوب گوشت مرغ کشتار روز با مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان برای مصرف‌کننده به هر کیلوگرم ۸۵۰هزار ریال افزایش یافته است.

رضا رمضانی افزود: نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی روز شنبه هفته جاری برگزار شد و در آن نشست آنالیز قیمت گوشت مرغ انجام گرفت.

وی بیان کرد: بر این اساس قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده ۶۳۰هزار ریال برآورد شد که پس از در نظر گرفتن هزینه‌های مرتبط با تولید تا عرضه یعنی کف خیابان و بستر صنف که گوشت مرغ به دست مصرف‌کننده می‌رسد، قیمت نهایی هر کیلو گوشت مرغ برای مصرف‌کننده به ۸۵۰ هزار ریال رسید.

رمضانی گفت: قیمت مزبور برای مصرف‌کننده مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان بوده و به ۸۵۰ هزار ریال افزایش یافته است.

گفتنی است تا روز گذشته قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت مرغ کشتار روز در سطح بازار مشهد ۷۹۰هزارریال بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->